Puhelinliittymä netistä

Tiesitkö, että puhelinliittymän hankkiminen on tehty todella helpoksi? Aikaisemmin piti mennä paikan päälle ottamaan uusi liittymä tai päivittämään se. Nykyään pystyt helposti ja vaivattomasti netistä muutamaa nappia klikkaamalla tehdä sen.

Halvinliittymä.fi listasi muutaman asian mitä kannattaa tehdä ennen puhelinliittymän ottamista ja miten toimia sen jälkeen.

 

    • Muista ensin kilpailuttaa ja verrata eri operaattoreiden välillä, että mistä olisi järkevintä ottaa. Näet helposti kaikki operaattorit ja ajankohtaiset tarjoukset listattuna sivuiltamme. Suosittelemme myös lukemaan liittymäoppaan läpi helpottaaksesi päätöstä.

 

    • Kun olet tarkasti kilpailuttanut parhaimman, mene operaattorit kohdasta valitsemaasi liitttymän  tarjoajan pakettiin ja voit suoraan tilata haluamasi liittymän. Se ohjaa sinut suoraan operaattorin sivuille ja pääset pankkitunnuksilla helposti tilaamaan sen.

 

    • Tilattuasi Puhelinliittymän, sinulle tulee tarkat ohjeet sähköpostiisi ja jos olet tilannut kokonaan uuden liittymän, niin ohjeissa lukee koska se tulee voimaan. Esimerkiksi DNA:lta tulee kätevästi sim-kortti postissa suoraan kotiovellesi, mistä löytyy kaikki eri simmi koot samasta kortista. Löydät myös tämän hetkisen pin-koodisi, mikä on aina suositeltavaa vaihtaa turvallisuuden takia.

 

    • Kun olet saanut sim-kortin, sinulle on tullut joko tekstiviestinä tai sähköpostina ilmoitus koska saat vaihtaa käyttöön uuden puhelinliittymäsi. Mikä parasta tässä kaikessa on se, että vanhalle liittymälle eikä operaattorille tarvitse tehdä mitään, se menee automaattisesti pois käytöstä siirrolla, kun uusi puhelinliittymä on tullut käyttöön. Ainoa asia mitä sinun pitää tehdä on se, että  vaihdat uuden sim-kortin paikoilleen.

MITEN HELPPOA! VAI MITÄ? 

 

“Entä jos haluan vain päivittää vanhan liittymäni tämän hetkiseen tarjoukseen ?”

Joka viides suomalainen kilpailuttaa liittymää vuodessa, mikset siis sinäkin? Vaikka kyseessä olisikin pelkkä puhelinliittymän päivitys, se on helppoa tehdä netissä. Kannattaa vertailla eri pakettien ominaisuuksia ja kustannuksia ennen päivityksen tekoa! liittymän päivitys onnistuu samalla tavalla netissä operaattorin sivuilla, jos olet epävarma etkä tiedä mikä on oikea valinta kannattaa kääntyä esimerkiksi chattipalvelun puoleen.

Parhaat tarjoukset            Vertaile liittymät

Kannattaa aina hyödyntää liittymätarjoukset!

 

Kaikki operaattorit tuovat vähän  väliä markkinoille uusimmat ja parhaimmat tarjoukset. Tarjoukset ovat yleensä voimassa vain muutaman viikon, hyvällä tuurilla jopa muutaman kuukauden! Halvinliittymä.fi pyrkii seuraamaan ja päivittämään sivuille tämän hetken kuumimmat tarjoukset lähes päivittäin. Kun operaattoreilta tulee huipputarjous, päivitämme ja julkaisemme sen heti tarjoukset sivullemme.

Se mikä erottaa operaattorit toisistaan on tietenkin hinta, mutta pääosana on puhelinliittymän nopeus ehdottomasti. Suurin osa ihmisistä kuitenkin käyttää puhelimellaan nettiä, joten miksi tyytyä hitaaseen ja tökkivään nettiin, kun tarjolla on parempaakin. Parisen vuotta sitten kun puhuttiin liittymävertailusta, oltiin siinä uskossa, että löytyisi todella halpa liittymä. Kannattaa muistaa liittymävertailua tehdessä se, että kun kiinnität huomiota hintaan, niin muista tarkistaa myös tiedonsiirron nopeus.

Netin nopeuden on tärkeää olla hyvä, koska moni käyttää esimerkiksi puhelinta työvälineenä päivittäin, erillaisten sovelluksien lataamiseen ja käyttämiseen, sekä muihin nopeaa nettiä tarvitseviin asioihin. Puhelimen netti toimii myös jaon suhteen hyvin, esimerkiksi jos olet paikassa missä ei ole nettiä tai et omista kotona nettiyhteyttä, pystyt helposti jakamaan puhelimen nettiyhteyden suoraan tietokoneellesi. Nykyään ihmiset voivat tehdä töitään myös kotoa käsin tai vaikkapa mökin laiturilta, tämänkin takia on ehdottoman tärkeää, että puhelinliittymä ja sen ominaisuudet ovat parhaat mahdolliset.

 

“Entä jos liittymässäni ilmenee ongelma?”

Tärkeänä asiana – puhelinliittymää valitessa kannattaa kiinnittää huomiota myös operaattorin asiakaspalveluun. Jos puhelinliittymässä ilmenee ongelma, et varmaankaan halua montaa tuntia jonottaa soittamalla asiakaspalveluun ja maksaa itseään kipeäksi ? Mielummin valitset luotettavan ja nopeasti vastaavan palvelun. Ei ketään voi tai pysty odottamaan seuraavaan päivään, että saa apua ongelman ratkaisuun. Toivot tietenkin, että saat yhteyden 24h / vuorokaudessa asiakaspalveluun, välttämättä kovinkaan monella operaattorilla ei ole puhelinpalvelua  läpi vuorokauden, mutta todella hyväksi on todettu palveluntarjoajan sivuilla  oleva chattipalvelu. Sieltä saa ilman jonottamista nopeasti ja ilmaiseksi yleensä ratkaisut ongelmiin!

Halvin puhelinliittymä